fredag 12 april 2013

Hej!

Hur mår ni? Jag hoppas att det gick bra i dag. Ni träffade Madeleine i dag och ni arbetade med frågeordsfrågor.

Läxa till på måndag är att arbeta med frågeordsfrågor i introhäftet.

Ni kan också göra datorövningar:
Frågeord
Ordföljd: frågor och påståenden
Frågor och svar

Vi ses på måndag! Trevlig helg!

Hälsning
Philippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar