Hur mår ni? Jag hoppas att det gick bra i dag. Ni träffade Madeleine i dag och ni arbetade med frågeordsfrågor.
Läxa till på måndag är att arbeta med frågeordsfrågor i introhäftet.
Ni kan också göra datorövningar:
Frågeord
Ordföljd: frågor och påståenden
Frågor och svar
Vi ses på måndag! Trevlig helg!
Hälsning
Philippa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar