Hej Intro-gruppen!
Idag övade vi mycket uttal igen.
Ni kämpar på bra med svenskans vokaler.
Här kommer en sång med alfabetet:
alfabetssång
Kom ihåg:
Här kan ni öva på hur man uttalar bokstäverna!
Här kan ni öva på långa och korta vokaler!
Här kan ni öva på bokstäver!
Här kan ni öva på vokaler!
Kommer ni ihåg hur man hälsar och säger "hej då"?
Här, här och här kan ni öva på hälsningsfraser!
Här, här och här kan ni öva på hur man säger hej då!
Vi ses imorgon!
/ Tove
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar