måndag 20 maj 2013

Vad är klockan? Hur mycket är klockan? Har du en klocka?

Hej mina vänner!

Jag hoppas att ni har en bra måndag!

På lektionen repeterade vi datum (ordningstal) och arbetade med klockan.

Övningar på internet:
Här och här kan du lyssna på uttalet av klockfraser.
Här och här och här kan du öva på klockan.

Läxa till i morgon är att repetera klockan.
Vi ses i morgon!

Hälsningar
Philippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar