Hej mina vänner!
Jag hoppas att ni har en bra måndag!
På lektionen repeterade vi datum (ordningstal) och arbetade med klockan.
Övningar på internet:
Här och här kan du lyssna på uttalet av klockfraser.
Här och här och här kan du öva på klockan.
Läxa till i morgon är att repetera klockan.
Vi ses i morgon!
Hälsningar
Philippa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar