måndag 24 juni 2013

måndagen den 24 juni 2013

Hej igen!

Hoppas ni har haft en skön midsommarhelg allihopa. :-)

Jag firade med min familj ute i skärgården.
Vi dansade runt midsommarstången och åt traditionell midsommarmat.
Vädret var växlande mulet och soligt.

Det var roligt att se att flera av er var på Skansen i torsdags. Vilken tur vi hade med vädret! :-)

Här är en länk till Skansens hemsida om ni vill titta mer:

            www.skansen.se


Idag (måndagen den 24 juni) tränade ni uttal.

Ni lärde er det svenska alfabetet.

Vi repeterde en presentation.



Vi ses!

Vänliga hälsningar / Tove



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar