Hej igen!
Hoppas ni har haft en skön midsommarhelg allihopa. :-)
Jag firade med min familj ute i skärgården.
Vi dansade runt midsommarstången och åt traditionell midsommarmat.
Vädret var växlande mulet och soligt.
Det var roligt att se att flera av er var på Skansen i torsdags. Vilken tur vi hade med vädret! :-)
Här är en länk till Skansens hemsida om ni vill titta mer:
www.skansen.se
Idag (måndagen den 24 juni) tränade ni uttal.
Ni lärde er det svenska alfabetet.
Vi repeterde en presentation.
Vi ses!
Vänliga hälsningar / Tove
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar