tisdag 4 juni 2013

Måndagen den 3 juni 2013

Hej!

Idag var det min första lektion som er nya lärare.

Det här gjorde vi:

  • Vi presenterade oss för varandra.

Jag berättade om mig. Jag berättade att jag är lärare på Sfi men att jag också är utbildad musiklärare.
Jag berättade lite om min familj och mina intressen.

Ni berättade om vilka länder ni kommer ifrån, vilka språk ni talar och när ni kom till Sverige.


  • Ni berättade om ert studiebesök på Drottningholms slott.

Tack för en trevlig lektion tillsammans med er!

                                                                        /Tove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar