tisdag 4 juni 2013

Hej jag heter Tove och är er nya lärare!

Hej allihopa!

Jag heter Tove Roander och är er nya lärare.

Jag kommer att vara er lärare på måndagar, onsdagar, torsdagar och fredagar.
På tisdagar har ni Philippa som lärare.

Här kan ni läsa lite om mig:

Jag bor utanför Stockholm med min sambo Xavier och vår gemensamma son Emmanuel, 2 år.
Xavier kommer ifrån Frankrike men vi talar svenska med varandra. Xavier talar franska med Emmanuel så att han blir tvåspråkig.
Jag tycker mycket om musik. Det är mitt stora intresse. Jag spelar trumpet.


Det ska bli roligt att vara er lärare framöver! :-)

Vi ses!    / Tove

1 kommentar:

  1. Trevlig , men hoppas att vi slipper att repetera det som vi har gått igenom och får lära oss nya saker

    SvaraRadera