tisdag 4 december 2012

God kväll!

Vikarien var glad! :) Ni arbetade bra i dag och ni var så trevliga! Ni är ju alltid trevliga! Jag ska försöka rätta proven till i morgon. Vi ses snart!

Hälsningar
Philippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar