Intro i Solna
tisdag 4 december 2012
God kväll!
Vikarien var glad! :) Ni arbetade bra i dag och ni var så trevliga! Ni är ju alltid trevliga! Jag ska försöka rätta proven till i morgon. Vi ses snart!
Hälsningar
Philippa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar