Hej,
I morgon (tisdag) har ni en vikarie eftersom jag har c-prov. Ni ska inte träffas i Stjärnan. Ni ska träffas i Röda rummet kl. 10.30.
Om ni vill får ni skriva prov i morgon. Ni som inte vill får repetera lektion 1-4 istället.
Vi ses på onsdag!
Hälsningar
Philippa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar