måndag 3 december 2012

Viktig information!

Hej,

I morgon (tisdag) har ni en vikarie eftersom jag har c-prov. Ni ska inte träffas i Stjärnan. Ni ska träffas i Röda rummet kl. 10.30.

Om ni vill får ni skriva prov i morgon. Ni som inte vill får repetera lektion 1-4 istället.

Vi ses på onsdag!

Hälsningar
Philippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar