tisdag 18 december 2012

Tisdagen den 18 december 2012


Hej!

Vi arbetade också med siffror (Introhäftet sidan 6).

Läxa till på torsdag) är siffror (Introhäftet sidan 6-7). Ni ska kunna räkna på svenska och skriva siffrorna med bokstäver på svenska.

Träna siffror på datorn!
Här kan du öva på siffrornas uttal!
-Vilken siffra? - Träna här!
Läs siffror!
Skriv siffran!
Skriv siffran med bokstäver!

Sov gott! Vi ses på torsdag! I morgon är skolan stängd.

Hälsningar
Philippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar