Intro i Solna
måndag 18 februari 2013
I morgon tisdag 2013-02-19
Hej!
I morgon har ni en vikarie. Hon heter Alisa. Ni träffas 10.30 utanför Stjärnan.
Vi ses på onsdag igen!
Hälsningar
Philippa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar