måndag 18 februari 2013

I morgon tisdag 2013-02-19

Hej!

I morgon har ni en vikarie. Hon heter Alisa. Ni träffas 10.30 utanför Stjärnan.
Vi ses på onsdag igen!

Hälsningar
Philippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar