Intro i Solna
tisdag 12 februari 2013
Studiedag - onsdagen den 13 februari 2013
Hej,
Vi har ingen skola i morgon. Vi har studiedag. Lärarna arbetar i skolan och eleverna studerar hemma. Ni ska träna på klockan och arbeta på
DIGITALA SPÅRET
.
Vi ses inte i morgon :(
Vi ses på torsdag! :)
Hälsningar
Philippa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar