tisdag 12 februari 2013

Studiedag - onsdagen den 13 februari 2013

Hej,

Vi har ingen skola i morgon. Vi har studiedag. Lärarna arbetar i skolan och eleverna studerar hemma. Ni ska träna på klockan och arbeta på DIGITALA SPÅRET.

Vi ses inte i morgon :(
Vi ses på torsdag! :)

Hälsningar
Philippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar