torsdag 7 februari 2013

Lektion 3 - torsdagen den 7 februari 2013

Hej,

I dag repeterade vi siffror. Vi tränade också på att bokstavera. Det var lite svårt med: u - y och å - ä - ö. Jag vill att ni repeterar lektion 1 och lektion 2 hemma! Gör alla övningar på internet!

Vill ni träna mer? Ni hittar många övningar på Digitala Spåret!

Vi ses i morgon! Då börjar vi 9.30!!!

Välkomna!

/Philippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar