Hej,
I dag repeterade vi siffror. Vi tränade också på att bokstavera. Det var lite svårt med: u - y och å - ä - ö. Jag vill att ni repeterar lektion 1 och lektion 2 hemma! Gör alla övningar på internet!
Vill ni träna mer? Ni hittar många övningar på Digitala Spåret!
Vi ses i morgon! Då börjar vi 9.30!!!
Välkomna!
/Philippa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar