Hej!
Idag repeterade vi
alfabetet och
hälsningsfraser.
Vi arbetade också med
siffror (Introhäftet sidan 6).
Läxa till i morgon (torsdag) är
siffror (Introhäftet sidan 6-7). Ni ska kunna räkna till ett hundra på svenska och skriva siffrorna med bokstäver på svenska.
Träna siffror på datorn!
Här kan du öva på siffrornas uttal!
-Vilken siffra? - Träna
här!
Läs siffror!
Skriv siffran!
Skriv siffran med bokstäver!
Ha det bra! Vi ses i morgon!
Hälsningar
Philippa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar