måndag 18 februari 2013

Lycka till!

Hej alla mina gamla intro-elever,
Det har varit roligt att arbeta med er. Ni är duktiga och jag kommer att sakna er. Vi får säga hej i korridoren! :)

Hälsningar
Philippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar