Intro i Solna
måndag 18 februari 2013
Lycka till!
Hej alla mina gamla intro-elever,
Det har varit roligt att arbeta med er. Ni är duktiga och jag kommer att sakna er. Vi får säga hej i korridoren! :)
Hälsningar
Philippa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar