tisdag 29 januari 2013

Lektion 6 - tisdagen den 29 januari 2013


Hej mina vänner!

Jag hoppas att ni har haft en bra tisdag! Det har jag! Nu har jag gjort läxor med mina barn.

På lektionen repeterade vi datum (ordningstal) och klockan.

Övningar på internet:
Här och här kan du lyssna på uttalet av klockfraser.
Här och här och här (kapitel 3 - klockan) kan du öva på klockan.

Läxa till i morgon är att repetera datum och klockan. "Hej då Introhäftet!" :)
Vi ses i morgon!

Hälsningar
Philippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar