I dag pratade vi om frågor: ja/nej-frågor (Bor du i Solna?) och frågeordsfrågor (Hur mår du?)
Vi lärde oss många frågeord. Läxa till i morgon är Introhäftet sidan 10 och sidan 11.
Övningar på internet finns här & här!
Vi ses i morgon! Trevlig eftermiddag och kväll!
/Philippa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar