onsdag 16 januari 2013

Onsdagen den 16 januari 2013

I dag hade vi ett litet prov. Var det svårt eller lätt?
Vi jobbade också med frågeordsfrågor.

Övningar på internet finns härhärhär & här!

Vi ses i morgon! Trevlig kväll!

/Philippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar