Intro i Solna
onsdag 16 januari 2013
Onsdagen den 16 januari 2013
I dag hade vi ett litet prov. Var det svårt eller lätt?
Vi jobbade också med frågeordsfrågor.
Övningar på internet finns
här
,
här
,
här
&
här
!
Vi ses i morgon! Trevlig kväll!
/Philippa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar