Intro i Solna
tisdag 12 mars 2013
2013-03-12
Hej!
I dag arbetade vi på datorerna. Vi arbetade på
Digitala spåret
.
Lexikon hittar ni
här.
Vi ses i morgon.
Hälsningar
Philippa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar