tisdag 12 mars 2013

2013-03-12

Hej!

I dag arbetade vi på datorerna. Vi arbetade på Digitala spåret.

Lexikon hittar ni här.

Vi ses i morgon.
Hälsningar
Philippa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar