tisdag 19 mars 2013

2013-03-19


Hej mina nya och gamla vänner!

Vi hade lektion 1 i förmiddags. Det var roligt att träffa er!
Vi arbetade med hälsningsfraser (Introhäftet sidan 5).

Vi tittade på den här filmen:



Ni har i läxa att arbeta med hälsningsfraser hemma. Ni ska kunna uttala, skriva och förstå vad hälsningsfraserna betyder.

Härhär och här kan ni öva på hälsningsfraser!
Härhär och här kan ni öva på hur man säger hej då!

Vi ses i morgon!

Hej då!

/Philippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar