måndag 1 oktober 2012

En presentation

Hej!

Jag heter Philippa Börjesson och jag är din intro-lärare. Vi har lektioner måndag - fredag 10.30-12.15 i Stjärnan. Vi kommer att arbeta tillsammans i ca 2-8 veckor. Du får ett introhäfte av mig så du behöver ingen bok på intro.

Vad ska du lära dig?
Titta här så ser du vad vi ska arbeta med.
Hur länge ska du studera på intro? 
Kursen tar mellan 2-8 veckor. När du och jag tycker att du förstår kursens moment börjar du i grupp 2B eller i grupp 3C
Jag kan inte komma till skolan! Vad ska jag göra?
Skriv ett e-postmeddelande till mig. Min e-postadress är: philippa.borjesson@hermods.se
Du kan också titta in här på bloggen och se vad vi har jobbat med!

Nu ska jag berätta lite om mig!

Jag bor i Nacka med min familj. Jag är gift med Joakim och vi har fyra barn, Alexander (13 år), Benjamin (11 år), Caspar (9 år) och Flora (5 år). Pojkarna går i skolan och Flora går på förskola.
På helgerna är jag med min familj.

Jag undervisar på intro och grupp 3C förmiddag. Jag har ett mycket roligt jobb! :)

Vi ses på intro!

/Philippa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar