måndag 15 oktober 2012

Lektion 10 - måndagen den 15 oktober 2012

Vi hade ett prov idag på kapitel 5-9. Sedan fick ni berätta om era familjer. Ni var duktiga på att prata svenska! Fortsätt så! Vi pratade också om framtiden. Några elever fortsätter på intro och några elever går vidare till grupp.

Lycka till med era sfi-studier!

Hälsningar
Philippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar