Vi hade ett prov idag på kapitel 5-9. Sedan fick ni berätta om era familjer. Ni var duktiga på att prata svenska! Fortsätt så! Vi pratade också om framtiden. Några elever fortsätter på intro och några elever går vidare till grupp.
Lycka till med era sfi-studier!
Hälsningar
Philippa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar