Intro i Solna
onsdag 17 oktober 2012
Onsdagen den 17 oktober 2012
Vad tråkigt att det inte kom någon vikarie idag! :o(
I morgon ska Edward komma och studera med er. Jag hoppas att ni har övat på lektion 1!
Nu är ni specialister på alfabetet och hälsningsfraser!
Jobba på!
Hälsningar
Philippa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar