onsdag 17 oktober 2012

Onsdagen den 17 oktober 2012

Vad tråkigt att det inte kom någon vikarie idag! :o( 
I morgon ska Edward komma och studera med er. Jag hoppas att ni har övat på lektion 1!
Nu är ni specialister på alfabetet och hälsningsfraser!

Jobba på!

Hälsningar
Philippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar