Hej!
Vi skrev prov på lektionen idag. Många elever tyckte att det var ett lätt test! Det är roligt! :o)
Imorgon ska ni ha lektion med Tove i Framgången. Ni börjar 10.30 som vanligt.
Vi träffas på onsdag igen!
Ni har ingen läxa till i morgon men ni kan repetera lektion 1-5 och passa på att njuta av det fina höstvädret!
Trevlig måndag! Vi ses på onsdag!
/Philippa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar