måndag 8 oktober 2012

Lektion 5 - måndagen den 8 oktober 2012

Hej!

Vi skrev prov på lektionen idag. Många elever tyckte att det var ett lätt test! Det är roligt! :o)
Imorgon ska ni ha lektion med Tove i Framgången. Ni börjar 10.30 som vanligt.
Vi träffas på onsdag igen!

Ni har ingen läxa till i morgon men ni kan repetera lektion 1-5 och passa på att njuta av det fina höstvädret!

Trevlig måndag! Vi ses på onsdag!

/Philippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar