Intro i Solna
måndag 26 november 2012
Hejdå!
Hejdå alla duktiga introelever!
Lycka till i era nya grupper. Vi ses i korridoren eller i ett annat klassrum! :)
Hälsningar
Philippa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar