måndag 26 november 2012

Hejdå!

Hejdå alla duktiga introelever!
Lycka till i era nya grupper. Vi ses i korridoren eller i ett annat klassrum! :)

Hälsningar
Philippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar