Hej,
I dag var vi en liten grupp men i morgon blir intro-gruppen större igen. Det kommer 4-5 nya elever i morgon. Då börjar vi med lektion 1 igen så ni får repetera. I morgon har ni en vikarie. Han heter Edgar.
I dag arbetade vi med hjälpverb (Jag borde stryka men jag vill inte stryka!) och med adjektiv (Jag har en svart bil). Vi arbetade med sid. 27 och sid. 28 i introhäftet.
Vi ses på onsdag men ni har lektion i morgon, kl. 10.30-12.15 i Stjärnan.
Hälsningar
Philippa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar