Intro i Solna
måndag 19 november 2012
Lektion 5 - måndagen den 19 november 2012
Hej,
Idag skrev ni ett litet prov. Ni får tillbaka provet i morgon.
På onsdag har vi studiedag. Det betyder att lärarna arbetar i skolan och att eleverna studerar hemma.
Vi ses i morgon!
Hälsningar
Philippa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar