måndag 19 november 2012

Lektion 5 - måndagen den 19 november 2012

Hej,

Idag skrev ni ett litet prov. Ni får tillbaka provet i morgon.
På onsdag har vi studiedag. Det betyder att lärarna arbetar i skolan och att eleverna studerar hemma.

Vi ses i morgon!

Hälsningar
Philippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar